آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور و همراهان + فیلم اطلاعیه فراجا درباره اخبار سانحه سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور | صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم
سرخط خبرها

رئیس‌جمهور رای خود را به صندوق انداخت | رئیسی: رأی مردم تعیین‌کننده است + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۶۴۳
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
رئیس‌جمهور رای خود را به صندوق انداخت | رئیسی: رأی مردم تعیین‌کننده است + فیلم
رئیس‌جمهور در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز سیدابراهیم رئیسی صبح، امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، اظهار کرد: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است. مردم رای شان تعیین کننده است و تمام بخش‌های کشور با رای مردم رقم می‌خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است.

رئیسی تصریح کرد: از روز اولی که امام فرمودند میزان‌ای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده است.

وی در ادامه گفت: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و همه گروه‌های سیاسی امروز با نامزد‌هایی که دارند آمده اند تا یک روز باشکوهی را برای ملت ایران رقم بزنند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تفاوت انخابات در ایران با دیگر کشور‌ها این است که هم نامزدهاد و هم رای دهندگان هر دو بر اساس تکلیف عمل می‌کنند یعنی وظیفه خود می‌دانند که نامزد شوند و رای دهند.

رئیسی گفت: پیروز این میدان ملت ایران است و بازنده ندارد چه کسانی رای بیاورند چه رای نیاورند. عمل به تکلیف کرده اند و تکلیف امروز هم حضور در میدان انتخابات است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->